Оформлення купівлі продажу будинку із земельною ділянкою у Рівному

226

Оформлення купівлі продажу будинку із земельною ділянкою у Рівному

Здійснити продаж будинку та земельної ділянки, яка до нього прилягає можна за певними правилами та вимогами закону. Важливо пам’ятати тим, хто хоче купити або продати нерухомість, що будинок та ділянка під ним та прилегла до нього – єдине ціле. Неможливо продати або купити що-небудь окремо. По-перше, це не логічна та суперечить закону.

Як оформити продаж будинку із земельною ділянкою

Щоб оформити продаж будинку із земельною ділянкою у місті Рівне у продавця повинні бути всі папери, які вказують те, що він власник нерухомості. Копії не вважаються, повинні бути оригінали.

Для безпеки угоди вноситься аванс та відбувається укладання попереднього договору, який обов’язково завіряється у нотаріуса. У ньому відбивається: коли буде завершена угода, в якій формі та якому розмірі вноситься оплата, гарантійна сума. Вона буде приблизно 5% від вартості. Якщо покупець передумав, гроші залишаються у продавця. Якщо угода переривається з вини власника, то аванс він повертає та виплачує штраф.

Розрахунок проводиться трьома способами:

  1. Перераховуються кошти з рахунку покупця на рахунок продавця.
  2. Вноситься готівка в національній валюті на поточний рахунок.
  3. За допомогою нотаріуса. Він виступає в ролі гаранта, спочатку покупець робить перерахування коштів на його рахунок, а потім нотаріус переводить їх продавцю. Але за цю послугу доведеться додатково платити.

Найпоширеніший спосіб – оплата готівкою. У договорі вказується яка сума передається, в якому еквіваленті та яким способом проводиться перерахунок. Такий спосіб ризикований. Тому зручніше використовувати послуги касира. Він за допомогою обладнання перерахує гроші та перевірить справжні вони чи ні. Можна скористатися банківським осередком, де залишити потрібну суму, а в договорі з банком вказати всі можливі умови допуску до неї третіх осіб.

Читайте по темі:  Як вибрати будинок для придбання у власність

Оцінка нерухомості

Дана процедура при продажу будинку у місті Рівне із земельною ділянкою обов’язкова. Продавець може встановити вірну ціну, спираючись на вартість подібної нерухомості, яку можна знайти в інтернеті. Можна скористатися послугами оцінювача. Тоді власнику дадуть офіційний документ, що містить звіт та аналіз ринку.

На оцінку впливають такі чинники:

  • де знаходиться нерухомість;
  • матеріал споруди;
  • комунікації: є чи ні;
  • в якому році побудована;
  • в якому стані будинок;
  • чи є інші об’єкти на ділянці;
  • якість землі.

На DOM.RIA продаж будинків Рівне проходить абсолютно безпечно, по тій простій причині, що там є перевірені оголошення. Кожне перевірене житло особисто відвідує інспектор, який пройшов спеціальну підготовку. Завдяки високій кваліфікації фахівця вся інформація про нерухомість документується та фіксується панорамною камерою з круговим оглядом. Впровадження програми перевірених оголошень у всіх українських регіонах дозволило стати сайту DOM.RIA №1 в сфері ринку нерухомості.

Документи для оформлення купівлі продажу будинку

Список необхідних паперів:

  • документи, що встановлюють право на власність;
  • техпаспорт;
  • виписка з будинкової книги;
  • згода осіб, які зареєстровані на те, що вони повинні покинути будинок в необхідні терміни;
  • підтвердження, що податки сплачено;
  • виписка з державного реєстру;
  • кадастровий паспорт на землю.

Якщо потрібно:

  • згода чоловіка, яка завірена нотаріусом;
  • дозвіл, виданий органами опіки та піклування.

Аналіз правовстановлюючих документів

Це робиться, щоб встановити законність володіння, користування та розпорядження нерухомістю власником. Для швидкого продажу та полегшення реєстрації переходу прав до нового власника, у продавця в наявності повинні бути всі документи, що підтверджують, що він повноправний власник. Якщо будинок не проходив реєстрацію в кадастровій палаті або він побудований самовільно – пройти реєстрацію варто. Без цих документів вартість будинку буде нижче та продаватися він буде довше.

Читайте по темі:  Вироби до Нового року своїми руками: 20 найцікавіших ідей та майстер-класів

Складання договору та передача грошей

Договір купівлі-продажу будинку із земельною ділянкою складається у письмовому вигляді та підписують його обидві сторони. Якщо хочеться, можна запевнити його нотаріально, але це зовсім не обов’язково.

У ньому повинні бути:

  1. Назва договору.
  2. Коли був укладений та місце.
  3. Що є предметом договору.
  4. Ознаки ідентифікації на кожен об’єкт що відчужується: де він знаходиться, його інвентаризаційний номер, площа, дані про його реєстрацію.
  5. Сума договору. Вказується як вся, так на кожен об’єкт окремо.
  6. Додаткова інформація.

Краще оформити передавальний акт на майно окремо, але в договорі вказати, що він є даним актом та підтверджує, що майно було передано. Коли розрахунок закінчиться, сторони підпишуть договір прийому-передачі майна, а також відповідний акт. Потрібно обов’язково дотримуватися всіх рекомендацій, що стосуються документів. Покупець не перевірив ретельно документи на власність продавця, може пошкодувати про це.

Оцініть, будь ласка, статтю!

Не дужеТак собіПідійдеДобре!Супер! (Пока оценок нет)
Завантаження...

Залишити коментар

Please enter your comment!
Будь-ласка введіть своє імя